PalestineRemembered.com About Us Satellite Oral History
Menu Conflict 101 Zionist FAQ Pictures Donate
PalestineRemembered.com Satellite View Search Donate Contact Us النسخة العربية
About Us Zionist FAQ Conflict 101 Pictures Maps Zionist Quotes Zionism 101 R.O.R. 101 Oral History Site Members
Prev

Return to Jaffa
Print
Jaffa - يافا : A LOOTED/STOLEN Apartment Building With a Mosque in the Background, 1961
Help us identify the direction, places, people,...etc. in this picture? Post your comment (8 comments)
Next
النسخة العربية
כדי לתרגם עברית
eMail

Jaffa - يافا : A LOOTED/STOLEN Apartment Building With a Mosque in the Background, 1961

Posted by Prince, Peaceful Israeli Uploaded on February 25, 2001
 
Add a picture Prev     178   179   180   181   182   183   184   185   186   187    Next Satellite View
 

Post Your Comment

Posted by وليدرجب رجب on July 15, 2015 #156836

يا محمد مجدلاني غريب تعليقك ليس هناك خلاف بين ابناء النكبة
Posted by Emad Alzebdah on December 21, 2014 #155701

مسجد في يافا
Posted by محمد مجدلاني on August 2, 2012 #145433

ماشاء الله عليكم اوليس هذا التبريرشئ مضحك حقا . فبخلافاتكم يا ابناء النكبة الواحدة من مسحيين ومسلمين على شئ ليس له اية قيمة اما احتلال الصهاينة لبلادنا الغالية لذا فبتصرفكم هذا حققتم المثل الذي يقول (بديني مشتهيها) اذ ارحتم الاحتلال من سماع صوت الاذان وتجميع الناس في المسجد او الكنيسة فكلاهما واحد
Posted by ابن فلسطين on December 22, 2009 #98587

والله يا جماعة انا اسف بس أنا بختلف معاكم لانه أنا أعتقد انه هذا جامع المينا أو مسجد البحر و الدليل المأذنة ( لاحظو انها نفس مأذنة جامع البحر) بس واضح انها الصورة مأخوذة من المطقة الخلفية للجامع علشان هيك التبسة علينا الصورة
Posted by سكر on September 14, 2009 #89007

هذا جامع السكسك الذي تم وبعون اللة إسترجاعه من أيدي الصهاينة واليوم يتوجه اليه المسلون رافعين روؤسهم مبددين أحلام من يريدوننا حطابين وسقاة ماء, مرددين اللة أكبر وللة الحمد
Posted by ayman on November 2, 2008 #56177

these are beautiful pictures of our country and will always be in our hearts.
Posted by علاء ابوديه on January 26, 2008 #27915

هذه النطقه هي من قرب برج الساعة من الخلف وهذا الجامع يسمى بجامع السكسك من قبل سنين حتى انه تم اغلاقه مجرد خلاف مع المسيحيون بأن ارض هذا المسجد هي كانت كنيسه حتى قررت الحكومة بأغلاقه لعدم القتال بين الجهتين
Posted by Ramy on September 21, 2007 #20710

This is the "sicsec" mosque near the flee market of today or "souq il der" those days